ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ!!!!

24.06.2024р.

Шановні пані та панове,

       Благодійна організація «Харківський благодійний фонд «Парус» оголошує конкурс на проведення закупівлі ремонтних робіт приміщення кабінету ЗПТ за адресою м. Харків, вул. Чорноморська, 5 КНП ХОР «Обласна клінічна наркологічна лікарня» (специфікація наведена у додатку до оголошення) з метою забезпечення дієвості реалізації програми ЗПТ і її безперервності, рамках виконання умов Угоди про надання субгранту №95-GF-24 від 01.01.2024р. за фінансової підтримки МБФ «Альянс громадського здоров’я» для реалізації проекту «Право на здоров’я: клієнт-орієнтовані послуги для ключових груп щодо попередження поширення ТБ та ВІЛ/СНІДу»,

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

(Капітальний ремонт нового кабінету ЗПТ за адресою: Україна, Харківська обл., м. Харків вул.Чорноморська буд.5, 61000)

Строк виконання робіт: 60 календарних днів

Місце виконання робіт: Україна, Харківська обл., м. Харків, вул.Чорноморська буд. 5, 61000

Обсяги робіт:

Вид робіт/матеріалів Одиниця виміру Кількість
Роботи:    
Демонтаж \часткове очищення стін та стелі від  фарби \ побілки \ облицювання м2 59,00
Демонтаж дверного блоку шт 2,00
Демонтаж віконного блоку шт 1,00
Демонтаж решіток металевих шт 1,00
Демонтаж існуючого обладнання к-т 2,00
Демонтаж плинтусів м.п 12,00
Часткова обробка стін та стелі антисептиком м2 59,00
Заповнення проємів піноблоком м2 7,30
Влаштування перегородки(піноблок) м2 7,50
Заповнення проємів вікон та дверей піноблоком м2 3,20
Розширення проємів дверей шт 1,00
Встановлення металевих перемичок над дверями шт 2,00
Влаштування МДФ стін (з каркасом з профілів) м2 37,00
Монтаж кута МДФ м.п 35,00
Влаштування укосів із МДФ м.п 20,00
Оштукатурювання стін(по сітці) м2 15,00
Шпатлювання стін м2 15,00
Фарбування стін м2 15,00
Монтаж маякив м.п 16,00
Чернова заливка підлоги м2 18,00
Чистова стяжка підлоги м2 18,00
Монтаж підложки м2 18,00
Влаштування линоліуму м2 18,00
Монтаж планок декоративних (біля дверей) шт 2,00
Монтаж плинтусів м.п 18,00
Встановлення підвісної стелі (тіпу Армстронг) м2 18,00
Встановлення світильників (Растрові) шт 3,00
Монтаж розподільних коробок шт 3,00
Монтаж коробки для автоматів шт 1,00
Монтаж автоматів електричних шт 3,00
Прокладка електричного кабелю (в гофрі\коробах) м.п 40,00
Монтаж вимикачів/розеток шт 10,00
Встановлення дверей металевих (врізка замків) шт 1,00
Встановлення дверей (+врізка замків) МДФ шт 1,00
Встановлення вікон (з підвіконням) шт 1,00
Встановлення решіток металевих шт 1,00
Влаштування укосів фасад (оштукатурювання+утеплення) м.п 6,00
Встановлення лиштви м.п 10,00
Монтаж вентеляції к-т 1,00
Збірка та монтаж шафи для зберігання мед.препаратів шт 2,00
Транспортні витрати (доставка та вивіз інструментів) маш 2,00
Доставка матеріалів маш 4,00
Развантаження та занесення стройматеріалів маш 4,00
Завантаження та вивіз сміття маш 1,00
Матеріали:    
Грунтовка глибокого проникнення СТ-17 л 10,00
Антисептик (протигрибковий) л 25,00
Цемент(25 кг) міш. 7,00
Керамзіт міш. 8,00
Пісок міш. 20,00
Суміш самовірівлювальна(25кг) міш. 2,00
Маяки м.п 16,00
Піноблок (600х200х300) шт 107,00
Суміш кладочна для піноблоку міш. 7,00
Шпатлівка фасадна СТ 225(25кг) міш. 3,00
Фарба в\є кг 10,00
Шпатлівка  Knfuf(25кг) міш. 1,00
Пінополістірол 50мм лист 4,00
Плінтус (кути) м.п 26,00
Лінолеум м2 18,00
Підложка під лінолеум м2 18,00
Планка декортивна (біля дверей) шт 2,00
Профіль (CD\UD) м.п 250,00
Підвіс П-образний шт 150,00
Саморізи (блоха) уп 2,00
Скоби кріплення для МДФ панелей уп 7,00
МДФ панелі м2 37,00
МДФ кут м.п 35,00
Двірний блок (МДФ) (900мм) шт 1,00
Двірний блок (металевий 2мм) (900мм) шт 1,00
Замок шт 3,00
Решітка металева (комірка 150х150 арматура 10мм) шт 1,00
Вікно (пластик) (1300х1700) шт 1,00
Підвіконня шт 1,00
Відлив на вікно (білий) шт 1,00
Дріт (3х2.5) м.п 20,00
Дріт (3х1.5) м.п 20,00
Гофра\короба м.п 40,00
Елементи кріплення кабелю к-т 1,00
Розетки/вимикачі шт 10,00
Коробка для автоматів шт 1,00
Коробка розподільча шт 3,00
Світильник (растровий) світлодіодний шт 3,00
Підвісна стеля (тіпу Армстронг) (комплект) м2 20,00
Лиштва м.п 10,00
Кут металевий (45) м.п 4,00
Арматура 10 м.п 9,00
Сітка кладкова м2 30,00
Сітка фасадна м2 25,00
Кутник ПВХ фасадний м.п 6,00
Саморізи. Швидкий монтаж (цвяхи та інше) уп 10,00
Піна монтажна баллон 2,00
Піноклей баллон 2,00
Коло для різки по бетону шт 1,00
Коло для різки по металу шт 8,00
Макловиця шт 1,00
Валік ш 2,00
Відро шт 2,00
Мішки для сміття (поліпропілен) шт 20,00
Свердло (по бетону, дереву та металу) шт 3,00
Відбійник (двері) шт 2,00
Вентилятор шт 1,00
Вентиляція (анімастати, повітропроводи, кріплення та інше) к-т 1,00
Ітого:    
Обладнання          
Шафа для зберігання мед.препаратів (1990*1200*435) шт. 2,00
     
  1. Переможця конкурсу буде обрано на засіданні тендерного комітету після їх детальної технічної, фінансової та правової оцінки.

Всі потенційні постачальники повинні ознайомитися з Кодексом поведінки постачальників та дотримуватися зазначених в Кодексі вимог (посилання на документ: http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf)

  • Оплата товарів здійснюватиметься за рахунок субгранту, наданого відповідно до Договору про надання субгранту між БО «ХБФ «Парус» та МБФ «Альянс громадського здоров’я» на виконання програми

Постачання товарів та послуг що фінансуються за рахунок міжнародної технічної допомоги (МТД) звільнено від оподаткування ПДВ за правилами п. 197.11 ПКУ.

3. До розгляду приймається наступний пакет документів:

— цінова пропозиція (оригінал);

— копія Виписки або Витягу з ЄДР про реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця із зазначенням кодів видів діяльності;

— інші документи, які потенційний постачальник вважає за потрібне подати.

4. БО «ХБФ «Парус» залишає за собою право вимагати від учасників конкурсу додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам специфікації та юридичної особи як учасника даного конкурсу.

5. БО «ХБФ «Парус» залишає за собою право приймати або відхиляти будь-яку конкурсну заявку відповідно до документації і власних Політик і Процедур та припинити процедуру конкурсу й відмовитися від всіх заявок у будь-який час до укладення договору, не несучи, при цьому, ніякої відповідальності перед учасниками конкурсу.

6. БО «ХБФ «Парус» зобов’язаний повідомити про причини відхилення всіх конкурсних заявок за умови надходження письмового запиту учасника конкурсу.

  • Відповіді на питання, представлені потенційними учасниками і будь-які уточнення будуть відправлені для організацій, які підтвердили одержання даного оголошення електронною поштою.

Очікуємо Ваші пропозиції до 10 липня 2024р. на нашу поштову адресу:

БО «ХБФ «Парус»

пр.-т Героїв Харкова, 140/1, оф.22, м.Харків, 61060

Контакті особи: Станіслав Олегович,  Аліна Леонідівна

Тел.. (057) 760-45-97.

Посилання на сайт організації: http://parus.kharkiv.ua

Сторінка у соціальних мережах https://www.facebook.com/parus.kharkiv

                                       

15.01.2024р.

Шановні пані та панове,

Благодійна організація «Харківський благодійний фонд «Парус» оголошує конкурс на закупівлю Контейнерів для пігулок з метою забезпечення дотримання режиму лікування клієнтом проекту (специфікація наведена нижче у листі) в рамках реалізації проекту «Удосконалення каскаду лікування ВІЛ для ключових груп населення шляхом диференційованого виявлення нових випадків та залучення до лікування, нарощення потенціалу ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України» та стратегічної інформації в Україні», який фінансується за рахунок гранту від МБФ «Міжнародний Альянс громадського здоров’я» на виконання угоди про надання субгранту №28-CDC-23-24 від 01.12.2024р. (кошти донора Федеральне агентство Центру контролю та профілактики захворювань США)

 Специфікація предмета закупівлі

Предмет закупівлі Орієнтовна кількість на 2024р., шт
Контейнер для пігулок, платиковий, 10-14 відділень 170
  1. Переможця конкурсу буде обрано на засіданні комітету з закупівлі після їх детальної технічної, фінансової та правової оцінки.

Всі потенційні постачальники повинні ознайомитися з Кодексом поведінки постачальників та дотримуватися зазначених в Кодексі вимог (посилання на документ: http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf)

  • Оплата товарів здійснюватиметься за рахунок субгранту, наданого відповідно до Договору про надання субгранту між БО «ХБФ «Парус» та МБФ «Альянс громадського здоров’я» на виконання програми

Постачання товарів та послуг що фінансуються за рахунок міжнародної технічної допомоги (МТД) звільнено від оподаткування ПДВ за правилами п. 197.11 ПКУ.

3. До розгляду приймається наступний пакет документів:

— цінова пропозиція (оригінал чи кольорова скан-копія);

— копія Виписки або Витягу з ЄДР про реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця із зазначенням кодів видів діяльності;

— інші документи, які потенційний постачальник вважає за потрібне подати.

4. БО «ХБФ «Парус» залишає за собою право вимагати від учасників конкурсу додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам специфікації та юридичної особи як учасника даного конкурсу.

5. БО «ХБФ «Парус» залишає за собою право приймати або відхиляти будь-яку конкурсну заявку відповідно до документації і власних Політик і Процедур та припинити процедуру конкурсу й відмовитися від всіх заявок у будь-який час до укладення договору, не несучи, при цьому, ніякої відповідальності перед учасниками конкурсу.

6. БО «ХБФ «Парус» зобов’язаний повідомити про причини відхилення всіх конкурсних заявок за умови надходження письмового запиту учасника конкурсу.

  • Відповіді на питання, представлені потенційними учасниками і будь-які уточнення будуть відправлені для організацій, які підтвердили одержання даного оголошення електронною поштою.

Очікуємо Ваші пропозиції до 26 січня 2024р. на нашу поштову адресу:

БО «ХБФ «Парус», мХарків, 61060,
пр.-т Героїв Харкова, 140/1, оф.22

чи електрону адресу bf_parus@ukr.net

Контактна особа: Станіслав Олегович,  Аліна Леонідівна

УВАГА! ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ!!!!

15.01.2024 Шановні пані та панове,

Благодійна організація «Харківський благодійний фонд «Парус» оголошує конкурс на закупівлю продуктових сертифікатів з метою мотивація самостійної активної ролі клієнта у процесах початку лікування та дотримання режиму лікування протягом півроку (специфікація наведена нижче у листі) в рамках реалізації проекту «Удосконалення каскаду лікування ВІЛ для ключових груп населення шляхом диференційованого виявлення нових випадків та залучення до лікування, нарощення потенціалу ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України» та стратегічної інформації в Україні», який фінансується за рахунок гранту від МБФ «Міжнародний Альянс громадського здоров’я» на виконання угоди про надання субгранту №28-CDC-23-24 від 01.12.2024р. (кошти донора Федеральне агентство Центру контролю та профілактики захворювань США)

 Специфікація предмета закупівлі

Предмет закупівлі Орієнтовна кількість на 2024р., шт
Продуктовий сертифікат номіналом 500грн 170
  1. Переможця конкурсу буде обрано на засіданні тендерного комітету після їх детальної технічної, фінансової та правової оцінки.

Всі потенційні постачальники повинні ознайомитися з Кодексом поведінки постачальників та дотримуватися зазначених в Кодексі вимог (посилання на документ: http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf)

  • Оплата товарів здійснюватиметься за рахунок субгранту, наданого відповідно до Договору про надання субгранту між БО «ХБФ «Парус» та МБФ «Альянс громадського здоров’я» на виконання програми

Постачання товарів та послуг що фінансуються за рахунок міжнародної технічної допомоги (МТД) звільнено від оподаткування ПДВ за правилами п. 197.11 ПКУ.

3. До розгляду приймається наступний пакет документів:

— цінова пропозиція (оригінал);

— копія Виписки або Витягу з ЄДР про реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця із зазначенням кодів видів діяльності;

— інші документи, які потенційний постачальник вважає за потрібне подати.

4. БО «ХБФ «Парус» залишає за собою право вимагати від учасників конкурсу додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам специфікації та юридичної особи як учасника даного конкурсу.

5. БО «ХБФ «Парус» залишає за собою право приймати або відхиляти будь-яку конкурсну заявку відповідно до документації і власних Політик і Процедур та припинити процедуру конкурсу й відмовитися від всіх заявок у будь-який час до укладення договору, не несучи, при цьому, ніякої відповідальності перед учасниками конкурсу.

6. БО «ХБФ «Парус» зобов’язаний повідомити про причини відхилення всіх конкурсних заявок за умови надходження письмового запиту учасника конкурсу.

  • Відповіді на питання, представлені потенційними учасниками і будь-які уточнення будуть відправлені для організацій, які підтвердили одержання даного оголошення електронною поштою.

Очікуємо Ваші пропозиції до 26 січня 2024р. на нашу поштову адресу:

БО «ХБФ «Парус», мХарків, 61060,
пр.-т Героїв Харкова, 140/1, оф.22

чи електрону адресу bf_parus@ukr.net

Контактна особа: Станіслав Олегович,  Аліна Леонідівна


УВАГА! ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ!!!!

15.01.2024 Шановні пані та панове,

Благодійна організація «Харківський благодійний фонд «Парус» оголошує конкурс на закупівлю меблів для облаштування приміщення з метою забезпечення безперервного доступу до послуг проекту (специфікація наведена нижче у листі) в рамках реалізації проекту «Удосконалення каскаду лікування ВІЛ для ключових груп населення шляхом диференційованого виявлення нових випадків та залучення до лікування, нарощення потенціалу ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України» та стратегічної інформації в Україні», який фінансується за рахунок гранту від МБФ «Міжнародний Альянс громадського здоров’я» на виконання угоди про надання субгранту №28-CDC-23-24 від 01.12.2024р. (кошти донора Федеральне агентство Центру контролю та профілактики захворювань США)

 Специфікація предмета закупівлі

Предмет закупівлі Орієнтовна кількість на 2024р., шт
Шафа для зберігання документів, інформаціної літеретури \ розмір 2200мм*2000мм*450мм, матеріал ДСП 16 мм, з відкритими та закритими полицями 3
Стіл офісний з тумбою на три ящика 400 × 600 × 750 мм, офісний з тумбою на три ящика, які зачиняються на ключ 4
  1. Переможця конкурсу буде обрано на засіданні комітету з закупівлі після їх детальної технічної, фінансової та правової оцінки.

Всі потенційні постачальники повинні ознайомитися з Кодексом поведінки постачальників та дотримуватися зазначених в Кодексі вимог (посилання на документ: http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf)

  • Оплата товарів здійснюватиметься за рахунок субгранту, наданого відповідно до Договору про надання субгранту між БО «ХБФ «Парус» та МБФ «Альянс громадського здоров’я» на виконання програми

Постачання товарів та послуг що фінансуються за рахунок міжнародної технічної допомоги (МТД) звільнено від оподаткування ПДВ за правилами п. 197.11 ПКУ.

  • Учасник процедури цінового запиту фактом подання своєї комерційної пропозиції підтверджує, що він не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), не пропонує товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь.

4. До розгляду приймається наступний пакет документів:

— цінова пропозиція (оригінал чи кольорова скан-копія);

— копія Виписки або Витягу з ЄДР про реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця із зазначенням кодів видів діяльності;

— інші документи, які потенційний постачальник вважає за потрібне подати.

5. БО «ХБФ «Парус» залишає за собою право вимагати від учасників конкурсу додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам специфікації та юридичної особи як учасника даного конкурсу.

6. БО «ХБФ «Парус» залишає за собою право приймати або відхиляти будь-яку конкурсну заявку відповідно до документації і власних Політик і Процедур та припинити процедуру конкурсу й відмовитися від всіх заявок у будь-який час до укладення договору, не несучи, при цьому, ніякої відповідальності перед учасниками конкурсу.

7. БО «ХБФ «Парус» зобов’язаний повідомити про причини відхилення всіх конкурсних заявок за умови надходження письмового запиту учасника конкурсу.

  • Відповіді на питання, представлені потенційними учасниками і будь-які уточнення будуть відправлені для організацій, які підтвердили одержання даного оголошення електронною поштою.

Очікуємо Ваші пропозиції до 26 січня 2024р. на нашу поштову адресу:

БО «ХБФ «Парус», мХарків, 61060,
пр.-т Героїв Харкова, 140/1, оф.22

чи електрону адресу bf_parus@ukr.net

Контактна особа: Станіслав Олегович,  Аліна Леонідівна

Сторінка у соціальних мережах https://www.facebook.com/parus.kharkiv


УВАГА! ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ!!!

08.01.2024 Шановні пані та панове,

Благодійна організація «Харківський благодійний фонд «Парус» оголошує конкурс на закупівлю транспортних послуг з метою забезпечення безперервного доступу до послуг проекту (специфікація наведена нижче у листі) в рамках реалізації проекту «Удосконалення каскаду лікування ВІЛ для ключових груп населення шляхом диференційованого виявлення нових випадків та залучення до лікування, нарощення потенціалу ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України» та стратегічної інформації в Україні», який фінансується за рахунок гранту від МБФ «Міжнародний Альянс громадського здоров’я» на виконання угоди про надання субгранту №28-CDC-23-24 від 01.12.2024р.(кошти донора Федеральне агентство Центру контролю та профілактики захворювань США)

 Специфікація предмета закупівлі

Предмет закупівлі Орієнтовна кількість на 2024р.,поїздки
Транспорті послуги в м.Харків та Харківській області(пасажирські перевезення для одного клієнта), середній кілометраж однієї поїздки 10км. 277
  1. Переможця конкурсу буде обрано на засіданні тендерної комісії після їх детальної технічної, фінансової та правової оцінки.

Всі потенційні постачальники повинні ознайомитися з Кодексом поведінки постачальників та дотримуватися зазначених в Кодексі вимог (посилання на документ: http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf)

  • Оплата товарів здійснюватиметься за рахунок субгранту, наданого відповідно до Договору про надання субгранту між БО «ХБФ «Парус» та МБФ «Альянс громадського здоров’я» на виконання програми

Постачання товарів та послуг що фінансуються за рахунок міжнародної технічної допомоги (МТД) звільнено від оподаткування ПДВ за правилами п. 197.11 ПКУ.

3. До розгляду приймається наступний пакет документів:

— цінова пропозиція (оригінал);

— копія Виписки або Витягу з ЄДР про реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця із зазначенням кодів видів діяльності;

— інші документи, які потенційний постачальник вважає за потрібне подати.

4. БО «ХБФ «Парус» залишає за собою право вимагати від учасників конкурсу додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам специфікації та юридичної особи як учасника даного конкурсу.

5. БО «ХБФ «Парус» залишає за собою право приймати або відхиляти будь-яку конкурсну заявку відповідно до документації і власних Політик і Процедур та припинити процедуру конкурсу й відмовитися від всіх заявок у будь-який час до укладення договору, не несучи, при цьому, ніякої відповідальності перед учасниками конкурсу.

6. БО «ХБФ «Парус» зобов’язаний повідомити про причини відхилення всіх конкурсних заявок за умови надходження письмового запиту учасника конкурсу.

  • Відповіді на питання, представлені потенційними учасниками і будь-які уточнення будуть відправлені для організацій, які підтвердили одержання даного оголошення електронною поштою.

Очікуємо Ваші пропозиції до 19 січня 2024р. на нашу поштову адресу:

БО «ХБФ «Парус»

пр.-т Героїв Харкова, 140/1, оф.22

м.Харків

61060

Контактна особа: Станіслав Олегович,  Аліна Леонідівна

Тел.. (057) 760-45-97.

Посилання на сайт організації: http://parus.kharkiv.ua

Сторінка у соціальних мережах https://www.facebook.com/parus.kharkiv

УВАГА! ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ!!!

01.01.2024р. Шановні пані та панове,

Благодійна організація «Харківський благодійний фонд «Парус» оголошує конкурс на закупівлю транспортних послуг з метою забезпечення безперервного доступу до послуг зменшення шкоди  на базі автомобіля Замовника (специфікація наведена нижче у листі) в рамках реалізації проектів за фінансової підтримки МБФ «Міжнародний Альянс громадського здоров’я» на виконання умов договору про надання субгранту №28-CDC-23-24 від 01.12.2023р.

 Специфікація предмета закупівлі

Предмет закупівлі Кількість на 2024р., міс
Послуги з водіння вантажного автомобіля IVECO Daily 35C15V (в т.ч. підтримка технічної справності авто, заправка авто) 10
проведення виїздів до місць надання послуг: орієнтовна відстань: 308 км/місяць: 20 виїздів на місяць тривалістю 8год/виїзд  (вичерпний перелік маршрутів та їх кількість наведена у додатку №1 до оголошення) 2080людино/годин
технічне обслуговування автомобіля: дизельне паливо 2270л
технічне обслуговування автомобіля: пальне А95 для генератору 80л
технічне обслуговування автомобіля: мийка автомобіля 12 раз
  1. Переможця конкурсу буде обрано на засіданні тендерної комісії після їх детальної технічної, фінансової та правової оцінки.

Всі потенційні постачальники повинні ознайомитися з Кодексом поведінки постачальників та дотримуватися зазначених в Кодексі вимог (посилання на документ: http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf), статтєю 7 Закону України «Про виконання програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні» (№ 4999-VI від 21.06.2012 р.).

2.Оплата товарів здійснюватиметься за рахунок субгранту, наданого відповідно до Договору про надання субгранту між БО «ХБФ «Парус» та МБФ «Альянс громадського здоров’я» на виконання програми «Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції шляхом надання універсального доступу до своєчасної та якісної діагностики та лікування туберкульозу, розширення доказово обґрунтованої профілактики, діагностики та лікування ВІЛ-інфекції, створення життєздатних та стабільних систем охорони здоров’я», що реалізується МБФ «Альянс громадського здоров’я» за підтримки Глобального фонду для боротьби із СНІДОМ, туберкульозом та малярією відповідно до Договору про надання гранту № 1541 від 20 грудня 2017року (назва гранту UKR-C-AUA). Оплата буде поводитися без податку на додану вартість на підставі пункту 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України».

  • Учасник процедури цінового запиту фактом подання своєї комерційної пропозиції підтверджує, що він не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), не пропонує товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь.
  • БО «ХБФ «Парус» залишає за собою право вимагати від учасників конкурсу додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам специфікації та юридичної особи як учасника даного конкурсу.

4. До розгляду приймається наступний пакет документів:

— цінова пропозиція;

— копія Виписки або Витягу з ЄДР про реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-  підприємця із зазначенням кодів видів діяльності;

           — інші документи, які потенційний постачальник вважає за потрібне подати.

4. БО «ХБФ «Парус» залишає за собою право вимагати від учасників конкурсу додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень пропозицій вимогам специфікації та юридичної особи як учасника даного конкурсу.

5. БО «ХБФ «Парус» залишає за собою право приймати або відхиляти будь-яку конкурсну заявку відповідно до документації і власних Політик і Процедур та припинити процедуру конкурсу й відмовитися від всіх заявок у будь-який час до укладення договору, не несучи, при цьому, ніякої відповідальності перед учасниками конкурсу.

6. БО «ХБФ «Парус» зобов’язаний повідомити про причини відхилення всіх конкурсних заявок за умови надходження письмового запиту учасника конкурсу.

  • Відповіді на питання, представлені потенційними учасниками і будь-які уточнення будуть відправлені для організацій, які підтвердили одержання даного оголошення електронною поштою.

Відповіді на питання, представлені потенційними учасниками тендеру і будь-які уточнення будуть відправлені для організацій, які підтвердили одержання даного оголошення електронною поштою.

Очікуємо Ваші пропозиції до 24 січня 2024р. на нашу поштову адресу:

БО «ХБФ «Парус»,
м.Харків, 61060, пр.-т Героїв Харкова, 140/1, оф.22

Контактна особа: Станіслав Олегович,  Аліна Леонідівна

Тел.. (057) 760-45-97

Сторінка у соціальних мережах https://www.facebook.com/parus.kharkiv

Додаток №1

До оголошення про закупівлю

№ з/п Маршрут Кілометраж на один виїзд, км Кількість виїздів на місяць Витрати пального, л
1 пр. Героїв Харкова, 140/1,  м.Харьков — Харківська обл., м.Лозова,  магазин «Ідеал» по вул. Соборній, центральний ринок, магазин «Конфіскат» по вул. Благовіщенська, магазин «Ідеал» по вул. Соборній  — м. Харків, пр-т Героїв Харкова, 140/1. 320,00 1 38,40
2 пр. Героїв Харкова, 140/1, м. Харків — Харківська область, Чугуївський район, м. Чугуїв, вул. Гвардійська, 31-Г,  Чугуївський районний відділ Пробації — м. Харків, пр. Героїв Харкова, 140/1-Харків 90,00 1 10,80
3 пр. Героїв Харкова, 140/1, м. Харків -Харківська обл., м. Первомайський,  Первомайський районний відділ пробації, мікрорайон 1/2  №56 — м. Харків, пр. Героїв Харкова, 140/1-Харків 200,00 1 24,00
4 пр. Героїв Харкова, 140/1, м. Харків — Харківська обл., м. Красноград,  Красноградський районний відділ пробації, вул.Щучки №121  — м. Харків, пр. Героїв Харкова, 140/1-Харків 240,00 1 28,80
5 пр. Героїв Харкова, 140/1, м. Харків — Харківська обл., м. Зміїв,  Зміївський районний відділ пробації (Чугуївський район, м. Зміїв, вул. Гагаріна, 15)  — м. Харків, пр. Героїв Харкова, 140/1-Харків 302,00 1 36,24
6 пр. Героїв Харкова, 140/1, м. Харків — Харківська область, Харківський район,  м. Люботин, вулиця Ушакова,1-а,   Люботинський міський відділ пробації  — м. Харків, пр. Героїв Харкова, 140/1-Харків 68,00 1 8,16
7 пр. Героїв Харкова, 140/1, м. Харків — Харківська область, Харківський район, смт Солоницівка, вул Пушкіна, 15, Дергачівський міськрайонний відділ Пробації  — м. Харків, пр. Героїв Харкова, 140/1-Харків 50,00 2 12,00
8 пр. Героїв Харкова, 140/1, м. Харків — Харківська обл., м. Балаклія,   пл.Ростовцева, 4, районний відділ пробації  — м. Харків, пр. Героїв Харкова, 140/1-Харків 210,00 1 25,20
9 пр. Героїв Харкова, 140/1, м. Харків — Харківська обл. смт Слобожанське  — м. Харків, пр. Героїв Харкова, 140/1-Харків 160,00 1 19,20
10 пр. Героїв Харкова, 140/1, м. Харків — Харківська обл., м. Богодухів, вул. Міліцейська, 16, Богодухівський районний відділ пробації  — м. Харків, пр. Героїв Харкова, 140/1-Харків 150,00 1 18,00
11 пр. Героїв Харкова, 140/1, м. Харків — Харківська обл., м. Ізюм,  Ізюмський районний відділ пробації  — м. Харків, пр. Героїв Харкова, 140/1-Харків 270,00 1 32,40
12 пр. Героїв Харкова, 140/1, м. Харків — Харківська обл., м. Валки, вул. Харківська, 13,  Валківський районний відділ пробації  — м. Харків, пр. Героїв Харкова, 140/1-Харків 130,00 1 15,60
13 пр. Героїв Харкова, 140/1-м.Харьков, Холодногірський р-н: вул. Холодногірська, 11 супермаркет АТБ , вул. Дудинської, Григорівське шосе, Полтавський Шлях, 126 (аптека), сквер навпроти будинку по вул. Конторській, 3,  вул. Суздальські ряди, 9 -Харків, пр-т Героїв Харкова, 140/1. 40,20 4 19,30